Jesus Online fellesskap :: Virtuelt fellesskap med Jesus i sentrum (1996-2010)
Jesus Online Fellesskap Forum Hovedsiden

Jesus Online
Kraften i Hans nærvær

jesus_statue_2.jpg
Nå skal jeg dele med dere et fantastisk vitnesbyrd jeg fikk høre, for en stund siden. Det er et gripende vitnesbyrd om en ung jente som var svært syk, men som ble mirakuløst helbredet på grunn av ”Kraften i Hans nærvær”.

Les mer!

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   Bli MedlemBli Medlem   ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn
Ustabil side

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hovedside -> Driftsmeldinger
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Ati

Ble Medlem: 27 Jan 2008

InnleggSkrevet: Tir Jun 30, 2009 8:41 pm    Tittel: Ustabil side Svar med Sitat

Er det bare meg, eller JO ofte utilgjengelig ?

Ofte når jeg prøver å åpne siden så står den bare lenge og laster, uten at noe kommer opp. Andre web sider funker helt fint.

Ble Medlem: 10 Sep 2006

InnleggSkrevet: Tir Jun 30, 2009 8:45 pm    Tittel: Svar med Sitat

Opplever ofte det samme, spesielt ille har det vært de to-tre siste dagene.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside
Ati

Ble Medlem: 27 Jan 2008

InnleggSkrevet: Tir Jun 30, 2009 8:55 pm    Tittel: Svar med Sitat

Håper ikke Fred har lagt for mye ansvaret for sidens stabilitet i hendene på høyere makter Mr. Green

Ble Medlem: 09 Sep 2006

InnleggSkrevet: Fre Feb 12, 2010 1:13 am    Tittel: Svar med Sitat

Det er ganske sannsynlig at JO ligger på en delt tjener som betjener andre nettsteder enn bare JO. Dersom da trafikken er stor på ett eller flere av de andre nettstedene, vil ytelsen kunne bli berørt på JO og de andre sidene.

De to siste dagene har jeg bitt meg merke i at JO tar til tider lang tid å laste, og noen ganger kommer ikke siden opp eller man får en feilkode (husker desverre ikke hvilken det var).

EDIT: Har fått følgende feil ett par ganger i dag når jeg skal legge inn en ny post eller endre.

Kode:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@www.fellesskap.jesusonline.no and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

(Fikk det også når jeg skulle endre denne posten)

www.kristchat.net - www.ancientfaith.com
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hovedside -> Driftsmeldinger Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

© 1996-2010
Flere artikler
Jesus Online
Hillsong United til Oslo Kristne Senter!
hillsong_united_1.jpg
Hillsong United fra Australia er på Europaturne, og tirsdag 8. juni er Oslo Kristne Senter privilegerte av å kunne være vertskap når Oslo er stoppested på turneen!

Pinse: Turn your radio on
radio_1.gif
En av sangene til Country-artisten Randy Travis begynner slik: Everybody is a radio receiver (Alle mennesker er radio-mottakere) Og det er et veldig bra bilde på menneskets ånd. Mennesker består jo av ånd, sjel og legeme.

Tro, håp, be og ta imot
penger2.jpg
Vi har noe som blir kaldt trosforkynnelse. Der blir det ofte forkynt at vi skal ha god helse og ha masse penger, til enhver tid. Også blir det bråk da med en del konservative mennesker. Penger er jo ikke lykken til noe som helst. Nei vel?

Gud – Jumalla – Mungo - Allah
gud_82x100.jpg
Her hjemme og i vesten har det nå i årevis pågått en debatt om Allah og Gud er den samme. Dette er en meningsløs diskusjon, så fremt man ikke jobber med å nå arabisktalende mennesker med evangeliet. Da har man nemlig ikke råd til å bomme i en så viktig sak.

Mail-kontoer hos Jesus Online
snabel-a-82x100.jpg
Leverandøren av Jesus Online`s webmail-tjeneste kom i skade for å slette alle kontoene. Denne leverandøren vil bli byttet ut.
Dersom du ønsker å beholde din epost-konto hos oss må du fylle ut dette skjemaet.

Feilretting pågår

Feilretting pågår. Snart vil de fleste tjenester på Jesus Online fungere som normalt igjen. Vi beklager ulempene dette medfører for våre brukere.

Du har skaperkraft!
verden_i_dine_hender.jpg
Gud skapte oss i sitt bilde, og det betyr at vi ligner på vår skaper. Ikke først og fremst av utseende, men av egenskaper. Og hva kjennetegner en skaper?

Joel Osteen: Ditt beste liv er nå
Nå ditt fulle potensial i dag! La Joel Osteen vise deg hvordan du kan forbedre livet ditt og hjelpe deg til å oppleve seier, glede og tilfredsstillelse - hver dag!

Bildeandakt: Når dere biter og glefser

biter_1.jpg
Men når dere biter og glefser etter hverandre, så pass dere, så dere ikke ødelegger hverandre! (Galaterbrevet 5, 15)